L’exercice améliore votre santé mentale et le bien-être

photo 3

Une étude de l’Université Duke a montré que l’exercice, trois fois par semaine et pendant 30 minutes, est plus utile que de prendre une pilule antidépresseur, mais cette pilule ne remplace pas le besoin d’exercice. Les personnes déprimées ont besoin d’exercice pour améliorer leur humeur et bien-être général. Commencez par 5 minutes de marche et d’augmenter la durée chaque semaine. Essayez d’aller à l’extérieur le plus souvent possible afin d’obtenir la sérotonine du soleil.
Je suis là pour vous aider, contactez moi ici et nous ferons notre entraînement en ligne:) Visitez mes services en ligne ici.

  • Recipes

    image
    Spicy Califlower and Chicken Stew

    Cooktime: 25 minutes
    Serves: 4

    Testimonials

    Mélanie is the motivator par excellence! Put your trust in her. I have been doing fitness with her for years and I still enjoy all her classes.  She gives a lot of options and I like the way she changes our exercise program every week.

    - Louise M.,

    Mel is such a great trainer. After I broke my foot, my mobility was very bad; I was walking slow because I was afraid of falling again. Mel has proposed me to train in the pool to improve my balance, strength and mobility. It worked! I also participate in her Osteofit class which is perfect for me to stay strong and independent. Since my husband passed away, I need to take […]

    - Marjeta K.,
Menu