6 astuces pour garder votre cerveau en santé

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– Restez hydraté en buvant 8 verres d’eau par jour
– Bougez quotidiennement : faites de l’exercice pendant 30 minutes tous les jours.  Deux ou trois fois par semaine devrait inclure des routines plus vigoureuses.
– Respirez: lorsque vous vous sentez stressé, l’hormone du stress, appelé cortisone, s’active. Respirez profondément ou méditez quelques minutes pour réduire votre stress.
– Reposez-vous: dormez 7-8 heures par nuit
– Apprendre quelque chose de nouveau chaque jour (apprendre une nouvelle compétence ou apprenez une nouvelle langue)
– Sortez avec des amis et amusez-vous
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  • Recipes

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    Spicy Califlower and Chicken Stew

    Cooktime: 25 minutes
    Serves: 4

    Testimonials

    I’m moving next month to Calgary and I will miss you and the group of great ladies (Osteofit group).  They all made me feel so welcome. Mel, can you clone yourself and move with me?  I enjoyed all your classes and did feel so much better.  Your spirit and attitude was so positive that it rubbed off on the rest of us. I’m feeling sad but I’m willing to tackle a […]

    - Beth M.,

    Osteofit: Melanie takes her work very seriously and gives to her classes more than 100 per cent. She keeps up with the latest changes and makes sure we have individual attention with regard to our personal health issues. I love our class. We enjoy ourselves as well as work hard to maintain our different fitness levels. Thank you Melanie for your kind and caring ways with your clients.

    - Jodi W.,
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