6 astuces pour garder votre cerveau en santé

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– Restez hydraté en buvant 8 verres d’eau par jour
– Bougez quotidiennement : faites de l’exercice pendant 30 minutes tous les jours.  Deux ou trois fois par semaine devrait inclure des routines plus vigoureuses.
– Respirez: lorsque vous vous sentez stressé, l’hormone du stress, appelé cortisone, s’active. Respirez profondément ou méditez quelques minutes pour réduire votre stress.
– Reposez-vous: dormez 7-8 heures par nuit
– Apprendre quelque chose de nouveau chaque jour (apprendre une nouvelle compétence ou apprenez une nouvelle langue)
– Sortez avec des amis et amusez-vous
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  • Recipes

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    Spicy Califlower and Chicken Stew

    Cooktime: 25 minutes
    Serves: 4

    Testimonials

    Mélanie is the motivator par excellence! Put your trust in her. I have been doing fitness with her for years and I still enjoy all her classes.  She gives a lot of options and I like the way she changes our exercise program every week.

    - Louise M.,

    Mel is such a great trainer. After I broke my foot, my mobility was very bad; I was walking slow because I was afraid of falling again. Mel has proposed me to train in the pool to improve my balance, strength and mobility. It worked! I also participate in her Osteofit class which is perfect for me to stay strong and independent. Since my husband passed away, I need to take […]

    - Marjeta K.,
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